Job 22 van 31


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder zorgsector


Functie

Jouw taken omvatten onder andere:

  • Samenwerken met onze collega's, waaronder bandagisten, referentieverpleegkundigen en andere teamleden
  • Ondersteuning bieden bij het inplannen van afspraken, het voorbereiden, afwerken en opvolgen van dossiers, en het beheren van bestellingen en facturatie van materiaal
  • Klanten adviseren over de producten en diensten , zowel telefonisch als per e-mail
  • De juiste vragen stellen en vertrekken vanuit de behoeften van de klant, met een focus op luisteren, behoeften inschatten en ruimdenkendheid
  • Actief bijdragen aan verbeteringen en het verhogen van de efficiëntie binnen de organisatie


Jouw profiel

Wie ben je?

  • A1/bachelor diploma of gelijkaardig door ervaringn in een administratieve functie
  • Administratief en organisatorisch sterk, stressbestendig, affiniteit met de zorgsector is een pluspunt
  • Kennis van RIZIV-wetgeving gewaardeerd
  • Goede beheersing van de  Office-toepassingen
  • Hart voor mensen en open communicatie, vaardig in luisteren, vragen stellen en adviseren
  • Commerciële inzicht om klanten te adviseren over de producten, aangepast aan hun situatie
  • Hoog EQ, empathie, integriteit en diplomatie vereist
  • Teamplayer, leergierig en flexibel, past zich gemakkelijk aan veranderende situaties


  • Kopieerwerk verrichten
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Aanbod

Wat krijg je daarvoor?

  • Een gevarieerde functie in een team van experten met een hart voor mensen.
  • Een opleiding on the job en de mogelijkheid om je in snel tempo te ontwikkelen.
  • Een contract van onbepaalde duur, een loon gebaseerd op je ervaring met extra legale voordelen zoals maaltijdchèques, groeps en hospitalisatieverzerking, eindejaarspremie, ...
  • Een goede evenwicht werk-privéleven dankzij 12 ADV-dagen bovenop je wettelijke verlofdagen, de mogelijkheid om 1 dag per week thuis te werken naar inloopperiode.

Interesse? Stuur je cv naar katelyne.dai.pre@springprofessional.be en bouw mee aan een uniek verhaal.

Spring Professional Belgium beheert deze vacature voor diverse klanten.

Wij maken onderdeel uit van de Adecco Group en zijn gespecialiseerd in Contracting, Perm Placement en Freelancing. Ons team legt de focus op volgende domeinen: Customer Service, Marketing, Sales, Communication, Office & Human Resources.

Je kan rekenen op een discrete en professionele verwerking van je kandidatuur.


Solliciteren

Katelyne Dai Pre
02/46462976

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht